شناسایی و تشخیص و مقابله با حملات سایبری     تست نفوذ پذیری و ارزیابی امنیت    مقاوم سازی سامانه ها,سایتها و سرورها و پیاده سازی فایروال های سخت افزاری و نرم افزاری     ارزیابی امنیت , تست نفوذپذیری به روش های White-Black با ارائه گزارشات امنیتی     سامانه هوشمند کنترل تردد و پایش پارامترهای محیطی (ICMS-Smart Gate)

info@apfz.ir

024-91002424

پشتیبانی VOIP

 منظور از خدمات تکنولوژي ویپ در ارتباطات تلفنی چیست؟ تکنولوژی ویپ در مراکز تلفن نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و خطوط تلفن ثابت (خط تلفن اینترنتی) مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع سیستم‌های تلفنی مبتنی بر این تکنولوژی مزایا و ویژگی‌های خاصی دارند که نمونه‌های قدیمی آن مثل سانترال‌های پاناسونیک از آن‌ها بی‌بهره هستند. از جمله خدمات ویپ برای کسب‌و‌کارها می‌توانم به مدیریت هوشمند تماس‌های ورودی و خروجی، تلفن گویا، صف تماس، گزارش از تماس، صندوق صوتی، ضبط مکالمه و … اشاره کنم.از این خدمات پایه‌ای که بگذریم، تکنولوژی ویپ در سیستم‌های مدیریت تماس (مرکز تلفن) این امکان را به شما می‌دهد تا نرم‌افزارهای درون‌سازمانی مثل نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را با مرکز تلفن VoIP متصل کنید و کیفیت ارتباطات خود را با مشتریان افرایش دهید

مرکز تلفن ویپ به شما کمک می‌کند در هر کجا و در هر زمان همیشه در ارتباط و پاسخگویی مشتریان و همکاران خود باشید. فرقی نمی‌کند در محل کار، در خانه، در سفر یا در حال قدم زدن باشید، در هر صورت همیشه در دسترس هستید. همین موضوع باعث می‌شود مشتریان شما احساس آرامش داشته باشند و هیچ تماسِ از دست رفته‌ای نداشته باشید.

خدمات ویپ به شما کمک می‌کند در زمان نقل مکان به محل کار جدید، خطوط تلفنی که مدتی با آن کار کردید و بر روی آن تبلیغات داشته‌اید از دست ندهید و بدون آنکه مشتریان شما متوجه نقل مکان شما شوند خطوط خود را داشته باشید. همچنین ویژگی “مرا دنبال کن” که اصطلاحا به آن Follow Me گفته می‌شود به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شود که در زمان تماس ورودی طبق یک الگو شما را در هر کجایی که هستید پیدا کند و نگذارد تماسی از دست رود.

به مثال زیر توجه کنید:

اینطور فرض می‌کنیم که شما به عنوان فردی مسئول در یک شرکت همیشه پشت میزتان نیستید و مجبور هستید که در طول روز علاوه بر سَر زدن به دپارتمان‌های مختلف به جلسات کاری خارج از شرکت هم برسید، حالا من اگر مشتری شما باشم و بخواهم با شخص شما صحبت کنم چطور باید ارتباط برقرار کنم؟ اگر از یک مرکز تلفن منسوخ استفاده کنید حتما منِ مشتری را از دست می‌دهید. اما…

اما با داشتن خدمات VoIP می‌توانید سرویس تلفن را طوری برنامه‌ریز کنید که ابتدا تلفن رومیزی، بعد از ۱۰ ثانیه تلفن بی‌سیم شما و اگر پاسخگو نبودید تلفن همراه شما زنگ بخورد. به همین سادگی هومن حیدری که یکی از بهترین مشتریان شما هست را از دست نمی‌دهید!

چرا خدمات پشتیبانی امن پردازان

شرکت امن پردازان فناوری زنجان با بیش از 10 سال سابقه در زمینه خدمات شبکه و ویپ به یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ویپ در ایران تبدیل شده است. این شرکت پروژه‌های بزرگ کشوری را راه اندازی و پیاده سازی کرده است. از اصلی‌ترین دلایل انتخاب شرکت امن پردازان فناوری می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد.

  • ارائه خدمات درجه یک
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ارائه خدمات در تمامی شهرهای ایران
  • برخورداری از نیروی فنی و حرفه‌ای
  • قیمت مناسب و رقابتی
  • کیفت عالی خدمات
  • سابقه کاری مفید و حرفه‌ای
  • کاهش هزینه‌های برقراری تماس بین شهری
  • امکان راه اندازی تلفن گویا
  • قابلیت راه اندازی سیستم دورکاری
  • امکان برقراری تماس صوتی و تصویری
  • قابلیت ضبط صدای مخاطبان
  • امکان درست کردن صف ورودی تماس‌های از دست رفته
  • امکان جا به جایی شماره خط با کمترین هزینه
  • قابلیت انتقال تماس روی موبایل
  • تعریف نامحدود شماره داخلی
  • ارتباط بین شعب به صورت نا محدود
  • قابلیت استفاده از سیستم‌های مدیریت مشتری
  • توسعه پذیری آسان سیستم تلفنی
  • ارائه صدا با کیفیت عالی
  • قابلیت شنود مکالمات
  • امکان تعریف لیست سیاه
  • و…